نورنور، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

نور زندگیمون

دلنوشته 21

1391/4/4 15:17
نویسنده :
620 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشتیپ من... بااینکه وقتی بهت فکر میکنم حرفی برای گفتن پیدا نمیکنم ولی بازم دوست دارم برات بنویسم...

دیروز مامان جون از سفر اومد.. مثل همیشه کلی لباسای خوشکل و شیک همراش بود... همشون هم برای تو...

راستی میدونستی اطرافیانت همیشه از عروسک بودنت میگن؟ از خوش پوشیت میگن و از ناز و ادات؟ که خیلی هم بهت میاد...

ولی من وجودتو دوست دارم.... نفستو تو خونمون دوست دارم... حتی موقعی که خوابی حتی اگر جلوم نباشی عطر بدنت تمام فضای خونه کوچیک خوشبختیمون رو پر کرده.... من و بابایی تو رو نفس میکشیم... پس همیشه برامون بخند... اگه روی ماهت، وجودت، خنده هات و بازیات نباشه نفسمون میگیره...

همیشه بخند...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان نسترن
6 تیر 91 9:43
خدا مامان بزرگارو نگه داره که همیشه به فکر نوه های گلشونن
مامی امیرحسین
12 تیر 91 11:58
آخی عزیزم...چه خوب کردی پست گذاشتی.اگه نوشتنت نمیاد اشکال نداره یه خطم بنویسی کم کم گرم میشی.یه عکس از نور بذاری یه دنیا می ارزه.خدا حفظش کنه.خداهر روز خوشبخت ترتون کنه...
مامان امیر عباس
17 تیر 91 1:21
عشق کوچولوت مستدام عزیزم کاملا حس قشنگت قابل درک..... عکس پست قبلی رو رسما خوردیم ماشاا... راستی کجایی دامو برایه حرف زدن باهات تنگیده ...
مامان زهرا
30 تیر 91 10:59
تولد نور زندگی تون دختر گلتون را تبریک میگم خدا براتون نگهش داره اسفند یادتون نره
مامان نسترن
3 مرداد 91 0:04
همه جا بوی خدا ست.مامان مهربون سحر یا دم افطار که میشه. اون لحظه که دلت پر میشه از تموم خدا منو پسر کوچولورو هم یادی کن. ممنونم
مامی امیرحسین
22 مرداد 91 15:20
طاعاتتون قبول.ممنون که بهم سر زدی گرچه من دیگه از آپ کردن شما ناامیدم...بوس برای نور نازنینم