نورنور، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

نور زندگیمون

دلنوشته 22

1392/1/3 21:33
نویسنده :
478 بازدید
اشتراک گذاری

الان که دارم این پست رو تایپ میکنم اروم خوابیدی و داری خواب فرشته های اسمون رو میبینی...

همونایی که قبل اومدن پیش ما باهاشون زندگی میکردی، همونایی که الان یکی یکی دارن میان رو زمین تا مامان و بابایی مثل من و باباییت رو خوشحال کنن.

دیشب تسبیحت که مخصوص خودته رو گرفته بودی و داشتی اروم و با زبون خودت با خدا جونمون صحبت میکردی، همون لحظه بابایی نگاهم کرد و ازم پرسید: ارزوی دیگه ای داری؟؟ منم مثل همیشه که این سوال ازم میشد با تمام وجودم گفتم: به خدا نه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

ساحل
26 مرداد 91 17:51
دخترت مثل عروسک هست خیلییییی نازه ...از طرف من ببوسش..
❤مامان آزی❤
27 مرداد 91 15:35
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مامان امیر عباس
4 شهریور 91 14:17
هزار ماشاا... با همه ی وجودم از راه دور حسش کردم و بغلش کردم ....... گاهی میون همه ی داشته ها و نداشته هات یه نگاهی به فرشته ی خوشگلت بنداز اونوقته که با خودت میگی خدایا شکر راضیم به رضای خودت........... واقعا خوردنی بود بجایه من حسابی ببوسش
مامی امیرحسین(فاطمه)
21 شهریور 91 13:06
فرشته نازم تولدت مبارک...
زي
27 آذر 91 11:05
سلام چرا عكسا ديده نميشه ماماني؟
زي
27 آذر 91 11:05
راستي من باردارم براي سالم و صالح شدن ني نيت چيكارا كردي؟چيا خوندي؟چيا خوردي؟
زي
27 آذر 91 11:06
واي چقده حواس پرتم.راستي پايين نظرم واسم جوابمو بذارم بازم بهتون سر ميزنم و ميبينم مرسي