نورنور، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

نور زندگیمون

دلنوشته 20

1391/2/28 15:08
نویسنده :
558 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

خیلی وقته برات ننوشتم.... ولی همش تقصیر خودته! همیشه با بازی گوشیات سر مامانی رو گرم میکنی و نمیذاری به هیچ کاری برسم.

از میمی هم گرفتیمت.. تو هم با آغوش باز این اتفاق رو قبول کردی و بعد از یه هفته کاملا شیر رو از یاد بردی، تنها مشکلی که با این موضوع داریم اینه که شیر رو دوست نداری! برای همین برات شیر موز، شیر طالبی و بعضی وقتا شیر کاکائو درست میکنم...

با بابایی هم صمیمی تر شدی صبح ها که از خواب بیدار میشی یه ریز میری تو بغل بابایی و موقعی که میخواد بره سرکار تا دم در بدرقش میکنی و بعدا میای منو بیدار میکنی، با دوتا انگشتای کوچولوت لپامو میکشی و دستتو بوس میکنی! بعدا هم میگی:بابا....بای باااای... و دستتو به علامت بایبای تکون میدی... منم میفهمم که یعنی بابایی رفت.

الان هم که دارم تایپ میکنم تو خوابیدی و حولتو گذاشتی رو چشمات که تاریک بشه و بتونی بخوابی! البته بابایی برات گذاشت تا بخوابی و بذاری خودشم بخوابه!

جمعه ای که گذشت تولدم بود ١٩ سالم تموم شد و رفتم تو بیست... شمعای تولدمو من و تو با هم فوت کردیم...

خیلی دوستت دارم چیزی به دوسالگی خودت هم نمونده فقط از خدا میخوام همیشه سالم و صالح باشی...

نور نازنینم... من و بابایی عاشقتیم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

همراز
24 اردیبهشت 91 17:05
الهیییییییییییییییییی که خدا برات حفظش کنه.واقعا نازززهههههههههههه براش هرروز اسپند دود کن.خیلی جیگره
عروسک خانوم
24 اردیبهشت 91 18:12
ماشاالله خیلی نازه
مامی امیرحسین
28 اردیبهشت 91 19:18
ای وای چه ماه شدی تو عروسکم..مامانت حق داره وبتو آپ نکنه!باید صبح تا شب بشینه تو رونگاه کنه تازه بازم سیر نمیشه من میدونم...الهی فدات شم.چقدر بزرگ کردن و تربیت دختر به نازی تو این جامعه باید سخت باشه.خدا به مامانت توان مضاعف بده قدر خوشگلی تو نازنینم...
مامان نسترن
29 اردیبهشت 91 14:21
سلام خانومی. ماشالاه چه دخمل نازی. عزیزم ممنونم که منو فراموش نکردی. من لینکت کردم با اجازه
هلیا
30 اردیبهشت 91 13:30
سلام عزیزم فداتش چقدر نازه دخملت ایشالله عروسیش
مامی امیرحسین
14 خرداد 91 20:50
آپ کن عزیزم حیفه...
مامان امیر عباس
28 خرداد 91 1:38
چقدر با دیدن رویه ماهت حالم خوب شد...... هیچی ندارم بگم جز اینکه ماشاا...
مامان نسترن
14 مرداد 91 1:04
مامانی کجایی؟ نور کوچولوی ماچطوره؟
سحر
23 مرداد 91 1:40
سلام خانمی. آخی چه دختره نازی داری. خدا برای شما و شوهری نگه داره

لذت میبرم خوشبختی دوستان را می بینم



ممنون دوست مهربونم...
زهرا مامان سها
26 مرداد 91 17:05
هزار ماشالله حتما برای این دختر نازت اسپد دود کن دا بهت ببخشتش
❤مامان آزی❤
27 مرداد 91 15:36
چه فرشته نازی هستی خاله دلم غش رفت واست