نورنور، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

نور زندگیمون

دلنوشته 24

1392/2/18 22:40
نویسنده :
458 بازدید
اشتراک گذاری

اینروزا داری مثل یه خواهر بزرگ گل واسه اومدن داداشیت اماده میشی... خیلی هم دوسش داری...

چیزی به اومدنش نمونده، همه لوازمشو اماده کردیم و فقط داریم روزشماری می کنیم. مامانی هم اینروزا خیلی سنگین شده و اصلا نمیتونه بازی هایی که دوست داری رو باهات انجام بده ولی بهت قول میدم همینکه حالم خوب شد جبران همه این روزا رو برات میکنم.

تو زیباترین اتفاق زندگیم هستی... هرچی میگذره بیشتر عاشقت میشم، حتی باور کن احساسم از عشق هم گذشته! نمیدونم اسمشو چی باید بذارم.

زندگیمو خیلی دوست دارم، به دلیل بودن تو و بابای نازنینت که عزیزتر از جونم هستین... ایشالا حسین قشنگمون هم هرچه زودتر به جمعمون اضافه بشه و خوشبختیمون رو تکمیل کنه.

اینروزا شیرین زبونیات بیشتر شده! حرفای خیلی خیلی بانمکی میزنی. که دلم میخواد بخورمت!

دیروز داشتی بهم میگفتی که دوسم داری، دلم میخواست بذارمت تو قلبم و دیگه درت نیارم! همون موقع بهت گفتم میخوام بخورمت... تو هم با معصومیت و جدی بهم گفتی: نمیشه ..! گفتم چرا نمیشه؟ گفتی مگه تو داداشی رو نخوردی؟! چرا داداشیو خوردی؟! منم همینکه داشتم محکم بغلت میکردم بهت گفتم چون خیلی گرسنم بود و تو خونه غذا نداشتیم خوردمش!! زبان

فعلا این خاطرات بانمک رو ازم داشته باش تا بعد... دوستت دارم جیگرممممم

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان شايان و پرنيا
30 اردیبهشت 92 12:10
اي جانم نازنين يه ني ني ديگه تو راهي داري؟! اميدوارم به سلامتي به دنيا بياد داداش كوچولوي نور خوشگل
مامان شايان و پرنيا
30 اردیبهشت 92 12:10
لينكت كردم عزيزم
مامان فرشته ها
2 خرداد 92 20:30
چه جالب ما هم با دخترمون منتظر امدن نی نی دوم هستیم البته برای ما دومی هم دختره کی مید نی نی شما ؟
مامان شايان و پرنيا
20 خرداد 92 10:25
چه ميكني نازنين نور و ني ني خوبن/
مامی امیرحسین(فاطمه)
9 تیر 92 10:27
ما منتظر عکس نورسیده ی جدید و نور کوچولو هستیما.قدمش مبارک باشه
مامان شايان و پرنيا
12 تیر 92 10:48
دوست عزيزم پرنيا تو مسابقه ني ني شكمو شركت كرده تو وبلاگش عكسش رو ببينيد و اگه خوشتون اومد كد 170 رو به شماره پيامك 20008080200 يفرستين راستي يادتون نره هر شماره موبايل تنها يكبار مجازبه ارسال پيامكه مرسي
مامان فاطمه حسنا
30 تیر 92 1:22
سلام. تولد گل دخترتون مبارک. ان شاء الله روی ماه آقا کوچولو رو هم به سلامتی ببینید.
مامانی درسا
30 تیر 92 3:13
عربرم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله همیشه سلامت باشی و شاد 120 ساله شی گلم
مهدیه
30 تیر 92 16:09
سلام نور کوچولو تولدت مبارک!
مامان امیرحسین و کوثر جونی
25 شهریور 92 14:16
سلاااام.خیلی مبارک باشه مامان مهربون.خیلی مواظب خودت باش.خووووب خوووب به خودت برس داشتن دو تا بچه خیلی دل می خوااااد با یه عالمه حوصله.به خودت برس بانو ...مامان مهربون.
مامان امیر عباس و بهار
11 آذر 92 2:01
کجایی عزیزم........... دلم خودت و جوجه هاتو میخواد...........