نورنور، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

نور زندگیمون

دلنوشته 11

1390/6/1 14:35
نویسنده :
435 بازدید
اشتراک گذاری

۵ ماه دیگه تولدته ۳۰ مرداد. از حالا دارم مقدماتشو اماده میکنم.. میخوام لباسی که قراره بپوشی رو خودم برات بدوزم... مدلهای خیلی قشنگی برات پیدا کردم ... ملوس عین خودت

این روزا خیلی شیطون شدی... به همه چی دست میزنی و میخوای با تموم وسایلی که میبینی بازی کنی امروز سیم تلفونو کشیدی و تلفن محکم خورد زمین...!! فدای شیطونیات بشم عسلم.

فقط دوتا کلمه بلدی بگی که اونم (نننه.. و .. دن دن) هستن! البته دوتاییشون رو فقط وقتایی که عصبانی هستی میگی..!!

داری بزرگتر میشی؛ کنجکاوتر و شیطون تر ... عشق من و بابایی بهت هم روز به روز داره بیشتر میشه.

دیروز داشتیم ناهار میخوردیم و تو  تو حال بازی میکردی که یه صدای شنیدیم....گمب!! و بعدشم صدای تو:  ممممم ننننه !! گلدون رو کشیدی بودی و خورده بود زمین تو هم کلی ترسیده بودی !!!

این روزا همش مهمون داریم برای همین وقت نمیکنم ازت عکس بگیرم .... قول میدم تو نزدیک ترین فرصت با هر خاطره عکسای همون روز رو برات بذارم.

بوووووس...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نسترن
18 بهمن 89 16:00
نسترن
19 بهمن 89 7:03
سلام. صبح بخیر.آرین منم خیلی شیطونه. الانه ساعت 6ونیم صبح بود که گرسنه بیدارشد بهش شیر دادم لالاکرده. منم خوابم نبرد دیگه. نور کوچولوی شیطون. مراقبش باش مامانی